• info@podkovaprostesti.cz
  • Obchodní podmínky, info o GDPR

    OBCHODNÍ PODMÍNKY

    VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

    Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.podkovaprostesti.cz a vymezují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím je provozovatel internetového obchodu www.podkovaprostesti.cz - Jaroslava Bromová, sídlo firmy Na Stínadlech 362/1, 397 01 Písek, IČ: 721 73 203.

    Nejsem plátce DPH.

    1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

    1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti Jaroslava Bromová. (dále jen „prodávající“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.podkovaprostesti.cz (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

    1.2. Obchodní podmínky dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese www.podkovaprostesti.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy.

    1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

    1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

    1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

    Vymezení pojmů

    Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiná smlouva dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně kupující (spotřebitel) a na druhé straně prodávající (dodavatel).

    Prodávající – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

    Kupující – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

    Uzavření kupní smlouvy - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy, samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží za uvedených podmínek. Okamžikem uzavření kupní smlouvy vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy.

    2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

    2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“).

    2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

    2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

    2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

    2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

    2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

    2.7. Nákup zboží je možný i bez registrace uživatelského účtu. Při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

    3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

    3.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny nabízeného zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

    3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

    3.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o: objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

    3.4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na „OBJEDNAT A KOUPIT NYNÍ" na konci objednávky v kroku č. 6“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

    3.5. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

    3.6. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

    3.7. Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

    3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí kupující.

    4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

    4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby: v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce nebo bezhotovostně převodem na účet prodávajícího (dále jen „účet prodávajícího“).

    4.2. Při výrobě zboží na zakázku je cena sjednána dle dohody. Před započetím výroby kupující uhradí zálohu ve výši 100% konečné ceny zakázky na účet, který bude sdělen po písemném potvrzení objednávky. Dodací lhůta pro takové zboží je v tomto případě dle dohody, nejméně však 21 dní od připsání zálohy na účet.

    4.3. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

    4.4. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy. Nebude-li do 7 pracovních dní částky připsána na účet prodávajícího, bude objednávka kupujícího stornována a zboží uvolněno pro další nakupující.

    4.5. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej kupujícímu v papírové formě s dodávaným zbožím.

    4.6. Zboží zasíláme v nejkratším možném termínu – nejpozději do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky, pokud je zboží skladem nebo od připsání platby na náš účet v případě platby bankovním převodem. U výrobků vyráběných na zakázku je termín dodání individuální a je uveden u objednávaného zboží nebo bude zákazníkovi upřesněn předem na jeho e-mail uvedený v objednávce.

    4.7. Při osobním odběru je převzetí zboží POUZE na adrese: Havlíčkovo náměstí 93-94, 397 01 Písek (obchodní centrum Galerie Florián, provozovna TOP-DENT ve druhém patře). V tomto případě Vás budu kontaktovat, jakmile bude Vaše zásilka připravena k vyzvednutí. Kupní smlouva se pak považuje za uzavřenou zaplacením celé kupní ceny a převzetím zboží zákazníkem.

    4.8. Při osobním odběru na partnerské prodejně TOP-DENT je možná platba pouze předem bankovním převodem na účet.

    4.9. Spolu se zbožím obdržíte fakturu, která je zároveň záručním listem při případné reklamaci.

    4.10. O jednotlivých skutečnostech (potvrzení objednávky, údajích k provedení platby, obdržení platby, odeslání zboží apod.) bude kupující informován prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky či SMS.

    4.11. Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud zjistí mechanické poškození obalu, je povinen za přítomnosti dopravce zkontrolovat stav zboží a v případě jeho poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Pozdější reklamace způsobené vinou dopravy nelze uplatnit.


      Dodání zboží Českou poštou, Česká republika a Slovensko:



        ČESKÁ REPUBLIKA

        • Balík do ruky – 130 Kč
          (cena je uvedena za balíček velikost S, ostatní balíky cena dle sazebníku České pošty) (Doručení balíku na Vámi určenou adresu až do hmotnosti do 50 kg. Balík do ruky je doručen Českou poštou do druhého dne)

        • Balík na poštu – 110 Kč
          (cena je uvedena za balíček velikost S, ostatní balíky cena dle sazebníku České pošty) (Doručení balíku na pobočku České pošty dle Vašeho výběru. Balík na poštu je doručen Českou poštou obvykle do druhého dne dle času podání)

        • Balík na Balíkovnu – 65 Kč
          (cena je uvedena za balíček velikost S, ostatní balíky cena dle sazebníku České pošty) (Doručení balíku na pobočku Balíkovny dle Vašeho výběru. Balík na pobočku Balíkovny je doručován obvykle do druhého dne od jeho podání na poště)

        • Doporučené psaní – 67 Kč
          (Doporučené psaní je určeno výhradně pro LEHKÉ a PLOCHÉ předměty jako jsou přání, obálka, záložky do knih, přebaly, poukazy, do hodnoty nepřesahující hodnotu 500 Kč a váhu 400 g. NEVOLTE tuto přepravu při nákupu podkovy, doporučeným psaním podkovu poslat nelze!!!)

        Způsoby platby

        • Převodem na účet – 0 Kč
        • Platba na dobírku - 60 Kč
        • Okamžitá platba On-line platební kartou  – 0 Kč
        • Okamžitá platba On-line bankovní převod  – 0 Kč

          SLOVENSKÁ REPUBLIKA

          • Cenný balík – 230 Kč
            (cena je uvedena za balíček velikost S, ostatní balíky cena dle sazebníku České pošty, doručení balíku na Vámi určenou adresu)

          Způsoby platby

          • Převodem na účet – 0 Kč
          • Okamžitá platba On-line platební kartou  – 0 Kč
          • Okamžitá platba On-line bankovní převod  – 0 Kč


            Dodání zboží přepravní společností DPD, Česká republika a Slovensko:

            ČESKÁ REPUBLIKA

            • Balík do 5 kg – 150 Kč
              (cena je uvedena za balíček do hmotnosti 5 kg, ostatní váha dle sazebníku přepravní společnosti DPD. Balík je doručován obvykle do druhého dne od předání přepravci.)

            Způsoby platby

            • Převodem na účet – 0 Kč
            • Platba na dobírku - 60 Kč
            • Okamžitá platba On-line platební kartou  – 0 Kč
            • Okamžitá platba On-line bankovní převod  – 0 Kč


            SLOVENSKÁ REPUBLIKA

            • Balík do 5 kg – 230 Kč
              (cena je uvedena za balíček do hmotnosti 5 kg, ostatní váha dle sazebníku přepravní společnosti DPD, doručení balíku na Vámi určenou adresu)

            Způsoby platby

            • Převodem na účet – 0 Kč
            • Okamžitá platba On-line platební kartou  – 0 Kč
            • Okamžitá platba On-line bankovní převod  – 0 Kč


            VYZVEDNUTÍ NA POBOČCE ZÁSILKOVNY

            ČESKÁ REPUBLIKA

            • Vyzvednutí na pobočce Zásilkovny - Balík do hmotnosti 5 kg a hodnoty objednávky do 1.500 Kč – 85 Kč
              (Doručení balíku na výdejní místa Zásilkovny. Seznam poboček ČR >>  Balík je doručován obvykle do druhého až třetího dne od předání přepravci)

            • Doručení balíku na vámi zadanou adresu - Balík do hmotnosti 5 kg a hodnoty objednávky do 1.500 Kč – 99 
              (Doručení balíku vámi zadanou adresu po celé České republice). Balík je doručován obvykle do druhého až třetího dne od předání přepravci)

            Způsoby platby

            • Převodem na účet – 0 Kč
            • Platba na dobírku - 40 Kč
            • Okamžitá platba On-line platební kartou  – 0 Kč
            • Okamžitá platba On-line bankovní převod  – 0 Kč


            SLOVENSKÁ REPUBLIKA

            • Pouze balík do hmotnosti 5 kg – a hodnoty objednávky do 1.000 Kč - 150 Kč
              (Doručení balíku na výdejní místa Zásilkovny. Seznam poboček na Slovensku >>)

            Způsoby platby

            • Převodem na účet – 0 Kč
            • Okamžitá platba On-line platební kartou  – 0 Kč
            • Okamžitá platba On-line bankovní převod  – 0 Kč


              Osobní odběr:

              PARTNERSKÁ PRODEJNA PÍSEK

              • 0 Kč (Osobní odběr je možný pouze na partnerské prodejně TOP-DENT - Centrum ústní hygieny, Galerie Florián, 2 patro, Havlíčkovo náměstí 94, 397 01 Písek a to až ve chvíli, kdy obdržíte e-mail nebo sms zprávu na údaje uvedené v objednávce, že je Vaše zboží na prodejně připraveno. V obchodním centru se nachází i výtah.)

              Způsob platby

              • Převodem na účet – 0 Kč
              • Okamžitá platba On-line platební kartou  – 0 Kč
              • Okamžitá platba On-line bankovní převod  – 0 Kč

              Otevírací doba prodejny: Pondělí - Pátek: 8:00 - 12:00, 13:00 - 16:00 hod.

                V případě, že zákazník zvolí způsob dopravy pro zboží, které takto poslat nelze, má prodávající právo změnit způsob dopravy. Tato změna bude dána na vědomí kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce a kupující je povinen tuto informaci potvrdit souhlasem. Nesouhlasí-li se změnou způsobu dopravy, bude jeho objednávka stornována.

                5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

                5.1.Kupující bere na vědomí, že nemá právo odstoupit od smlouvy podle ustanovení § 1829 a násl. občanského zákoníku, ani je-li spotřebitelem, neboť podle ustanovení § 1837 písm. l) občanského zákoníku nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího (spotřebitele) nebo pro jeho osobu. Kupující bere na zřetel, že u zboží vyráběného na míru může dojít k drobným odchylkám od vyobrazení na obrázku na webovém rozhraní a tyto nejsou důvodem k odstoupení od kupní smlouvy.

                5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

                5.3. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 2 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. V případě, že kupující poruší povinnost dle předchozí věty, vzniká prodávajícímu nárok na smluvní pokutu ve výši 50 Kč (slovy: padesát korun českých) za každý den prodlení, maximálně však do výše kupní ceny tohoto zboží. Tímto ustanovením není dotčen nárok na náhradu případné škody vzniklé porušením povinnosti, na kterou se vztahuje smluvní pokuta, a to i v případě, kdy škoda přesahuje smluvní pokutu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoužité, nepoškozené a neopotřebené.

                5.4. Ve lhůtě pěti (5) dnů od vrácení zboží kupujícím dle čl. 5.3 obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

                5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající kupní cenu (bez nákladů vynaložených na dodání zboží) kupujícímu nejpozději do sedmi (7) dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží dle čl. 5.4 obchodních podmínek, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

                5.6. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Stejně tak nárok na smluvní pokutu dle čl. 5.3 obchodních podmínek je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

                5.7. Za odstoupení od kupní smlouvy se nepovažuje nepřevzetí dobírky, byla-li kupujícím sjednána platba za zboží při jeho doručení.

                5.8. Za nepřevzetí zásilky na dobírku má prodávající nárok po kupujícím požadovat náhradu škody za náklady spojené s přepravou a jejím doručením.

                6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

                6.1. Způsob doručení zboží určuje kupující, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

                6.2. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

                6.3. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

                6.4. V případě ztráty či poškození zásilky dopravcem bude kupujícímu vyplacena pojistná částka odpovídající způsobu dopravy, který si kupující pro předmětnou objednávku zvolil. Výběrem dopravce Česká pošta s uvedeným pojištěním zásilky na základní sazbu 500 Kč kupující dává svůj souhlas s výplatou pojistné částky 500 Kč, a to i v případě, kdy skutečná zaplacená částka kupujícím byla vyšší.

                7. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA

                7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku).

                7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

                7.3. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

                7.4. U zboží vyrobeného z kovu se neposkytuje záruka na korozi, neboť po vystavení předmětu vlhkému a nepříznivému počasí i přes jeho povrchové ošetření může toto zboží korodovat nebo oxidovat.

                7.5. Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny.

                8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

                8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

                8.2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

                8.3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

                8.4. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 53a odst. 1 občanského zákoníku.

                8.5. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

                9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

                9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

                9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

                9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícího.

                9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

                9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.

                9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

                9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.

                9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může: požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení nebo požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.

                9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

                9.10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

                10. DORUČOVÁNÍ

                10.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu je doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho uživatelském účtu.

                10.2. Zpráva je doručena:

                • v případě doručování elektronickou poštou okamžikem jejího přijetí na server příchozí pošty; integrita zpráv zaslaných elektronickou poštou může být zajištěna certifikátem,

                • v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb převzetím zásilky adresátem,

                • v případě doručování osobně či prostřednictvím provozovatele poštovních služeb též odepřením převzetí zásilky, odepře-li adresát (popřípadě osoba oprávněná za něj zásilku převzít) zásilku převzít,

                • v případě doručování prostřednictvím provozovatele poštovních služeb uplynutím lhůty deseti (10) dnů od uložení zásilky a dání výzvy adresátovi k převzetí uložené zásilky, dojde-li k uložení zásilky u provozovatele poštovních služeb, a to i v případě, že se adresát o uložení nedozvěděl.

                11. ZÁVEREČNÁ USTANOVENÍ

                11.1. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

                11.2. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

                11.3. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

                11.4. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Kollárova 1572, 397 01 Písek, adresa elektronické pošty info@podkovaprostesti.cz, telefon +420 608 947 465

                11.5. Veškeré fotografie a obrázky jsou majetkem autora a jsou chráněny autorským zákonem. Bez výslovného souhlasu autora nesmí být žádné autorské práce kopírovány, upravovány ani změněny druhou stranou.

                V Písku dne 1.1.2023
                Jaroslava Bromová
                IČ: 72173203



                GDPR Obecné nařízení o ochraně osobních údajů platné od 25.5.2018

                1. Informace o zpracovávání a ochraně osobních údajů

                1.1 Ochrana Vašich osobních údajů je pro nás velmi důležitá, proto vždy postupujeme v souladu s příslušnými právními předpisy a mezinárodními standardy.

                1.2 V souvislosti s přijetím nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR), které se s účinností od 25. května 2018 vztahuje na zpracování Vašich osobních údajů ze strany Jaroslavy Bromové, se sídlem Na Stínadlech 362/1, 397 01 Písek, IČ 721 73 203 Vám níže poskytuji shrnutí základních informací o zpracovávání a ochraně Vašich osobních údajů ze strany mojí společnosti.

                2. Jaké osobní údaje zpracovávám a jak je získávám

                2.1 Osobní údaje, které o Vás zpracováváme a jejichž rozsah se liší zejména podle účelu a poskytovaných služeb:

                2.1.1 Pro účely uzavření a správy smlouvy a realizaci dodávky a objednávky

                (a) Identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa)
                (b) Kontaktní údaje (e-mail, tel. číslo)
                (c) Název firmy, IČO/DIČ, sídlo (pokud jste podnikatel).

                2.1.2 Za účelem vylepšování našich služeb a nabídky (a) Údaje o návštěvě našich internetových stránek (cookies, IP adresa) (b) Údaje o Vašich nákupních zvycích a využívání našich služeb, jako např. datum / cena a název nakoupených výrobků, vč. související komunikace s Vámi. 2.1.3 Pro marketingové účely vč. zasílání obchodních sdělení a personalizace reklamy (a) Údaje o návštěvě našich internetových stránek (cookies, IP adresa) (b) Kontaktní údaje (e-mail, tel. číslo) (c) Údaje o Vašich nákupních zvycích a využívání našich služeb, jako např. datum / cena a název nakoupených výrobků, vč. související komunikace s Vámi.

                2.2 Osobní údaje získáváme především přímo od Vás (zejména při uzavírání smlouvy a v průběhu smluvního vztahu) a dále na základě Vašich návštěv našich internetových stránek (viz. sekce cookies).

                3. Jak vaše osobní údaje využívám

                3.1 Vaše osobní údaje využívám zejména k následujícím účelům:
                (a) k uzavření smlouvy a realizaci Vaší objednávky;
                (b) komunikaci s Vámi a správě našeho smluvního vztahu;
                (c) analýze, hodnocení a zlepšování služeb zákazníkům;
                (d) řešení Vašich reklamací a stížností;
                (e) plnění našich zákonných povinností; a
                (f) s Vaším souhlasem k informování o změnách a novinkách v poskytovaných produktech a službách a našich personalizovaných nabídkách.

                3.2 Pokud je to nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy, nebo pro ochranu našich oprávněných zájmů souvisejících s uzavřením nebo plněním smlouvy, na základě Vašeho souhlasu nebo pokud to povolují právní předpisy, které zároveň stanoví ochranu Vašich práv, využíváme technologie zejména pro tvorbu Vašich zákaznických profilů pro výše uvedené účely.

                3.3 Vaše osobní údaje uchováváme jen po tu dobu, dokud trvá některý z výše uvedených účelů zpracování a následně jen po dobu a za podmínek v souladu s příslušnými právními předpisy.

                3.4 V případě udělení souhlasu pro marketingové účely (vč. případného profilování za účelem nabídky vhodného zboží a služeb a zpracování souborů cookies) tato doba činí [5] let od udělení souhlasu nebo jeho obnovení. V ostatních případech vyplývá doba zpracování z účelu zpracování anebo je dána právními předpisy.

                4. Právní základ zpracování vašich osobních údajů
                4.1 Právní základ, který mi umožňuje zpracovávat Vaše osobní údaje, závisí na účelu, pro který dané osobní údaje zpracovávám. Vaše osobní údaje tedy v konkrétním případě můžeme zpracovávat bez Vašeho souhlasu, protože:

                (a) je to nezbytné pro účely uzavření nebo plnění smlouvy s Vámi;
                (b) je to nezbytné ke splnění našich zákonných povinností (např. v oblasti účetnictví a daní);
                (c) je to nezbytné pro ochranu našich oprávněných zájmů (např. v souvislosti s uplatňováním nároků z uzavřených smluv nebo v souvislosti analýzou a zlepšováním našich služeb);

                4.2 S Vaším souhlasem můžeme zpracovávat Vaše osobní údaje pro účely marketingu, tj. nabídky našich produktů, informování o novinkách nebo jiných obchodních sděleních, a to zasíláním na Vaši e-mailovou adresu a využíváním personalizovaného marketingu a remarketingu. Svůj souhlas s tímto využitím Vaších osobních údajů můžete kdykoliv odvolat zasláním informace o odvolání souhlasu na náš e-mail info@podkovaprostesti.cz nebo písemně na výše uvedené adrese Společnosti.

                5. Komu poskytuji vaše osobní údaje
                5.1 Vaše osobní údaje můžeme poskytnout:

                (a) poskytovatelům služeb, kteří nám poskytují své služby související s naší činností, zejména dopravcům, zprostředkovatelům Vašich plateb, osobám pomáhajícím nám se správou smluv a Vámi uplatňovaných nároků na plnění nebo kteří tisknou a doručují písemnosti;
                (b) jiným osobám v souladu s příslušnými právními předpisy (např. oznámení finančním úřadům v případech stanovených zákonem, policii v rámci šetření trestné činnosti apod.).